With all our might, we oppose the Shibushim of P, the ubiquitous force that changed the Torah. Crucially, we are against the mendacious and self aggrandizing agenda behind P. The adoption of the names Shem, Cham, Yaphet, Cana'an in the Hagadah of Pesach, see, it is an expression of our opposition:
כְּנֶגֶד אַרְבָּעָה בָנִים דִּבְּרָה תּוֹרָה, שֵׁם, וְחָם, וָיָפֶת, וְכְנָעַן. אֶחָד חָכָם, וְאֶחָד רָשָׁע, וְאֶחָד תָּם, וְאֶחָד שֶׁאֵינוֹ יוֹדֵעַ לִשְׁאוֹל
שֵׁם הוּא חָכָם, מָה הוּא אוֹמֵר? מַה הָעֵדוֹת, הַחֻקִּים וְהַמִשְׁפָּטִים אֲשֶׁר צִוָּה יי אֱלוהֵינוּ אֶתְכֶם?
וְאַף אַתָּה אֱמָר לוֹ כְּהִלְכוֹת הַפֶּסַח: אֵין מַפְטִירִין אַחַר הַפֶּסַח אֲפִיקוֹמָן.
חָם הוּא רָשָׁע, מָה הוּא אוֹמֵר? מָה הָעֲבודָה הַזאת לָכֶם? לָכֶם וְלא לוֹ. וּלְפִי שֶׁהוֹצִיא אֶת עַצְמוֹ מִן הַכְּלָל כָּפַר בְּעִקָּר. וְאַף אַתָּה. הַקְהֵה אֶת שִנָּיו וֶאֱמֹר לוֹ. בַּעֲבוּר זֶה עָשָׂה יי לִי בְּצֵאתִי מִמִּצְרָיִם. לִי וְלא לוֹ. אִילּוּ הָיָה שָׁם, לא הָיָה נִגְאָל.
יָפֶת הוּא תָּם, מָה הוּא אוֹמֵר? מַה זאת? וְאָמַרְתָּ אֵלָיו: בְּחוזֶק יָד הוֹצִיאָנוּ יי מִמִּצְרָיִם, מִבֵּית עֲבָדִים.
וְכְנָעַן הוּא שֶׁאֵינוֹ יוֹדֵעַ לִשְׁאוֹל, אַתְּ פְּתַח לוֹ, שֶׁנֶּאֱמַר: וְהִגַּדְתָּ לְבִנְךָ בַּיוֹם הַהוּא לֵאמור, בַּעֲבוּר זֶה עָשָׂה יי לִי בְּצֵאתִי מִמִּצְרָיִם